به فروش | مقالات | پیشبینی بازار جهانی کشمش

جزئیات اخبار و مقالات

image

پیشبینی بازار جهانی کشمش

پیشبینی بازار جهانی کشمش

طبق مقاله منتشر شده در خرداد ماه سال 1402 که توسط FiorMarkets انجام شده این سایت در این مقاله تجزیه و تحلیل عمیقی از بازار کشمش ارائه می‌کند و عوامل کلیدی را که باعث رشد آن می‌شوند، برجسته می‌کند. فیورمارکتز با استفاده از تحلیل هوشمند اطلاعات، مقالاتی را ارئه می دهد که در آن بازار و کسب و کارها از منظرهای مختلف بررسی شده و برای سال های آینده پیشبینی ارائه می نماید.

این مقاله برای محصول کشمش پیش‌بینی‌ کرده که حجم بازار از 3690 میلیون دلار در سال 2022 به 6010 میلیون دلار تا سال 2032 با رشد سالانه 5 درصد، محقق خواهد شد.

در زیر به دلایل اصلی که منجر به رشد فزاینده ی بازار خواهد شد اشاره می کند:

آنتی اکسیدان بودن

یکی از نکات کلیدی که در مقاله بر آن تاکید شده است، فواید تغذیه ای کشمش در مقایسه با انگور است. کشمش، به عنوان انگور خشک، دارای محتوای آنتی اکسیدانی بالاتری به دلیل فرآیند خشک کردن است که از آنتی اکسیدان ها محافظت می کند. این موضوع کشمش را به گزینه ای جذاب برای مصرف کنندگان آگاه به سلامتی تبدیل می کند که به دنبال انتخاب های غذایی مغذی هستند. این مقاله همچنین به روند رو به افزایش آگاهی سلامت در بازار غذا و نوشیدنی اشاره می کند که منجر به افزایش تقاضا برای اقلام مغذی مانند کشمش شده است.

استفاده در انواع غذاها

تطبیق پذیری کشمش در کاربردهای مختلف آشپزی یکی دیگر از عوامل مؤثر در محبوبیت آن در صنایع غذایی و آشامیدنی است. کشمش را می توان به صورت خام، آب پز، پخته یا دم کرده مصرف کرد و در طیف وسیعی از اندازه ها و رنگ ها وجود دارد که انعطاف پذیری را برای استفاده در دستور العمل ها و محصولات مختلف ارائه می دهد. استفاده از کشمش در غلات صبحانه، وعده های غذایی آماده، اسموتی ها، مخلوط کیک، غذاهای منجمد و سایر محصولات مبتنی بر میوه، کاربرد گسترده آن را در صنایع غذایی نشان می دهد.

محبوبیت برای گیاه خواران

این مقاله همچنین بر تعداد فزاینده گیاه‌خوارانی که محصولات گیاهی را ترجیح می‌دهند، اشاره می‌کند و فرصت‌های تجاری جدیدی را برای تولیدکنندگان کشمش ایجاد می‌کند. همانطور که رژیم های گیاهی محبوبیت پیدا می کنند، کشمش به عنوان یک ماده طبیعی و سالم است که با ترجیحات گیاهخواری همخوانی دارد. این روند راه های جدیدی را برای گسترش بازار و نوآوری محصول برای پاسخگویی به تقاضاهای در حال تحول مصرف کننده باز می کند.

ارگانیک بودن و دارای مواد معدنی و ارزش غذایی بالا

تجزیه و تحلیل انواع محصول، ماهیت (معمولی در مقابل ارگانیک) و کاربران نهایی (صنایع غذایی، ارائه دهندگان خدمات غذایی، خانوارها) یک نمای کلی از چشم انداز بازار کشمش ارائه می دهد. تقسیم بندی انواع محصولات مانند بدون دانه طبیعی، بدون دانه طلایی، سلطانی، آفتابی و... به شناسایی روندهای کلیدی بازار و ترجیحات مصرف کنندگان کمک می کند.

کشمش سلطانی دارای بیشترین سهم بازار در سال 2022 می باشد که منعکس کننده تقاضای رو به رشد جهانی برای محصولات غذایی ارگانیک و بدون مواد شیمیایی است. تجزیه و تحلیل بخش مصرف کننده نهایی نشان می دهد که صنایع غذایی بیشترین سهم بازار را در سال 2022 به خود اختصاص داده است و استفاده گسترده از کشمش را در بخش های مختلف غذایی به دلیل محتوای معدنی بالا و ارزش غذایی آن نشان می دهد.

به طور کلی، این مقاله ایده های ارزشمندی در مورد پویایی بازار کشمش، از جمله محرک‌های رشد، روند مصرف‌کننده ها، ترجیحات محصول و تقسیم‌بندی بازار ارائه کرده است. توسعه بازار پیش‌بینی‌شده و ابتکارات استراتژیک بازیگران صنعت برای سرمایه‌گذاری از فرصت‌های نوظهور، بازار کشمش را به بخش جالبی برای تماشای پیشرفت‌ها و نوآوری‌های آینده تبدیل می‌کند. بنابر این با توجه به توانایی بالقوه کشور در جذب حداکثری بازار رو به رشد کشمش، امید است با کمک تولیدکنندگان این عرصه به این مهم دست یابیم.