به فروش | مقالات | جذب کارشناس کنترل کیفیت کشمش و انگور

جزئیات اخبار و مقالات

image

جذب کارشناس کنترل کیفیت کشمش و انگور

لزوم انجام بررسی کنترل کیفیت محصولات کشاورزی برای انجام یک معامله  خرید و فروش مطمئن امری مهم برای اعتماد سازی خریدار و فروشنده می باشد و در این راستا "به فروش" با همکاری پژوهشکده انگور و کشمش دانشگاه ملایر اقدام به برگزاری دوره آموزشی نحوه انجام کنترل کیفی محصول کشمش و انگور کرده است و افراد با گذراندن این دوره گواهینامه معتبر دریافت کرده و می توانند به عنوان کارشناس کنترل کیفی در سکوی خرید و فروش "به فروش" فعالیت نمایند.

در این راستا، "به فروش" ، قصد دارد با جذب و آموزش علمی کارشناسان، محصولات کشاورزان را قبل از فروش بررسی و کیفیت آن را مشخص نماید. این اقدام نه تنها به بهبود کیفیت محصولات کشاورزی کمک می‌کند، بلکه به اعتماد سازی و شفاف سازی خریدار و فروشنده کمک می نماید.

همانطور که می‌دانیم، محصولات کشاورزی در برابر عوامل مختلفی مانند شرایط آب و هوایی، آفات و بیماری‌ها، شرایط خاک و ... آسیب‌پذیر هستند. به همین دلیل، لزوم انجام کنترل کیفیت در تولید و عرضه محصولات کشاورزی بسیار مهم است.

از مزایای انجام کنترل کیفیت محصولات کشاورزی، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

1. افزایش اعتماد مشتریان: با ارائه محصولات با کیفیت بالا، اعتماد خریداران به  کشاورزانی که محصولات خود را شرکت عرضه می‌کنند، افزایش پیدا خواهد کرد.

2. حفظ سلامت جامعه: با بررسی و کنترل کیفیت محصولات، خطرات مربوط به استفاده از محصولات ناسالم و آلوده را کاهش خواهیم داد و در نتیجه، سلامت جامعه را حفظ خواهیم کرد.

3. افزایش رقابت‌پذیری: با ارائه محصولات با کیفیت بالا، فروشندگان عزیز  می‌تواند رقابت‌پذیری خود را در بازار افزایش دهند و به دست‌یابی به سهم بیشتری از بازار کمک کنند.

4. بهبود عملکرد کشاورزان: با ارائه بازخورد به کشاورزان درباره کیفیت محصولات خود، آنها را به بهبود کیفیت محصولات تشویق خواهیم کرد و در نتیجه، عملکرد آنها را بهبود خواهیم داد.

5. حفظ محیط زیست: با کنترل کیفیت محصولات، می‌توان از استفاده از مواد شیمیایی آلوده و ناسالم در تولید محصولات کشاورزی جلوگیری کرد و در نتیجه، محیط زیست را حفظ خواهیم کرد.

در نهایت، لازم به ذکر است که انجام کنترل کیفیت محصولات کشاورزی بسیار مهم است و شرکت "به فروش" با جذب و آموزش علمی کارشناسان، می‌تواند در این زمینه نقش مهمی ایفا کند.

پژوهشکده انگور و کشمش ملایر: https://malayeru.ac.ir/rigar