به فروش | مقالات | به فروش موتور محرک بازار کشمش ایران

جزئیات اخبار و مقالات

image

به فروش موتور محرک بازار کشمش ایران

کشمش این تجارت قوی که در همه ی سالها محکم و پرقدرت بازوی اقتصاد ایران بوده و هرساله مبالغ قابل توجهی ارز آوری برای کشور داشته است .

نقش صادرات کشمش در میان همه محصولات صادراتی مشخص و واضح است . کم حاشیه ترین محصول صادراتی و در عین حال ارزش افزوده بالا در بین خشکبار ایران را کشمش به خود اختصاص داده است.

به نظر شما آیا با این پیشرفت چشمگیر تکنولوژی اگر بازار کشمش ایران همچنان در مقابل همگام شدن با تکنولوژی مقاومت میکند؟

طبیعتا زمان این رسیده که همه تولیدکنندگان کشمش و صادرکنندگان کشمش و همه ی عوامل موثر در تجارت کشمش دست به دست هم بدهند برای پیشرفت و بقای بازار کشمش ایران .

همانطور که میدانید چندین شهر از جمله ملایر،تاکستان،بناب،کاشمر،مراغه،و ... چندین شهر دیگر از پرچمداران بازار کشمش ایران هستند که به دور از رقابت داخلی باید همگام و همسو به کمک یکدیگر بازارهای خارجی و مقاصد صادراتی کشمش که طی این سالها کشورهای دیگر از ایران ربودند را باز پس بگیریم و در دنیا همچنان پرچمدار تولید و صادرات کشمش باشیم.

شرکت به فروش با بررسی نیازهای بازار و پیدا کردن شکاف هایی که با رفع آنها موتور تولید و صادرات کشمش دوباره پرقدرت شروع به کار کند اقدام به طراحی اپلیکیشنی با نام به فروش کرده که همانطور از نامگذاری برنامه مشخص ایت از مرحله فروش کشاورز تا پیدا کردن خریدار معتبر را در چند دقیقه و بدون نیاز به اتلاف وقت و انرژی همگی فراهم کرده است.

به فروش با پروسه استعلام گیری اولین قدم را برای صحت هویت و اعتبار سنجی خریداران کشمش و فروشندگان کشمش برداشته است.

قدم بعدی با سیستم امتیاز دهی به خریداران کشمش و فروشندگان معتبر مشخص میشوند.

در گام بعدی با همکاریه دانشگاه و پژوهشکده انگور و کشمش اقدام به آموزش کارشناسان کنترل کیفی در حوزه کشمش کرده که دقدقه خریداران را از صحت درجه کیفی اعلامی و کیفیت کشمش خریداری شده از طرف فروشنده را برطرف کرده است.

در اپلیکیشن به فروش به مسئله جابجایی و ارسال کشمش هم از دست کشاورز به درب کارخانه هم فکر شده و با ثبت نام باربری ها کشمش از مبدأ به مقصد به درست ترین شیوه جابجایی کار انجام میشود.

به فروش این امکان را فراهم کرده که خریداران کشمش با بارگذاری اسناد دریافت و پرداخت مبلغ خریداری شده اطمینان فروشندگان کشمش را جلب کند.